اقای شهردار شهر باران ، یکی دیگر از معضلات شهرمان در حوزه ترافیک ورود چند هزار دستگاه اتوموبیل سواری شخصی در روزهای اداری به داخل شهر است که به طور میانگین در روزهای اداری بین ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ نفر به جمعیت شهر افزوده میشود. بدون استثنا جمعیت ۲۰۰۰۰۰ نفری بخش مرکزی رشت و بخش های سنگر، خمام ، لشت و نشا  و خشکبیجار و کوچصفهان که برای کار و خرید و امورات اداری و خدماتی و پزشکی روزانه وارد شهر رشت میشوند. جمعیت سایر شهرهای گیلان و حتی شهرهای غرب مازندران و شهرستان خلخال از استان اردبیل و طارم از استان زنجان نیز روزانه به شهر باران مسافرت دورن شهری دارند که اگر به گردشگران سایر استانها به ویژه در فصل تابستان و ایام عید و تعطیلات به ان بیافزایم با توجه به بافت شهر با ترافیک غیر کنترل و ازار دهنده مواجه هستیم که یکی از راهکار های عقلایی برای کاهش بار ترافیک شهر احداث پایانه های در شمال و جنوب و غرب و شرق شهر رشت است تا هر راننده ای که برای خرید و  خدمات پزشکی و انجام امورات اداری به رشت مراجعه می نمایند خودرو های خود را در این پایانه پارک و با استفاده از وسایل عمومی سهل و ارزان قیمت به مرکز شهر تردد نمایند. گرچه هنوز شهرداری از احداث پایانه غرب در احمد گوراب بعلت سو مدیریت و عدم داشتن قاطعیت در تصمیات شهری با اینکه چند میلیارد هزینه ان شده تبدیل به مرکز خدمات اتش نشانی نموده پاسخ قانع کننده و شفاف به  مردم نداده است مجدا تبدیل  به مراکز خدمات شهری نشود.  محمد شادمان شهرستانی

صدای شهر باران پست شماره دوم

صدای شهر باران پست شماره یک

صدای شهر باران

صدای شهر باران پست شماره بیست و پنجم

صدای شهر باران پست شماره بیست و سوم

صدای شهر باران پست شماره بیست ودوم

صدای شهر باران پست شماره بیست یکم

شهر ,اداری ,رشت ,های ,پایانه ,شهری ,شهر باران ,احداث پایانه ,شهر رشت ,در روزهای ,روزهای اداری
مشخصات
آخرین جستجو ها